Tieto komunikačné prostriedky vám pomôžu zlepšiť vzťahy so zákazníkmi

Zamestnávajte empatických zamestnancov
 Empatia je jednou z piatich osobnostných čŕt, ktoré sú považované za skvelú formu komunikácie pre zákazníkov a zároveň je to veľká pomoc pri úspešnej komunikácii.

dohoda

Profesionálne firemné číslo
Jeden zo spôsobov, ako vytvoriť rovnováhu a spravovať svoj čas, je mať vyhradené obchodné telefónne číslo. Jednou možnosťou, ako to urobiť, je vytvorenie čísla pomocou hlasovej schránky Google Voice. Registrácia je rýchla a jednoduchá a dokonca zahŕňa hlasové správy.

Nízkonákladový hosting webových stránok – 1and1
Potrebujete adresu URL a cenovo dostupný hosting pre svoje webové stránky? Tak prečo nevyskúšať 1and1? Jedná sa o lacnú a zároveň kvalitnú službu, ktorá je ideálna najmä pre začínajúcich podnikateľov. Náklady na registráciu sú pre domény a hosting minimálne a zahŕňajú aplikácie ako WordPress, Joomla! A ďalšie.

Vlastná relácia
Podcasty a webové semináre sú skvelým spôsobom, ako spojiť svoje publikum a vybudovať svoju značku. Ak budete chcieť dostať svoje posolstvo čo najväčšiemu počtu poslucháčov, môžete využiť  Speaker, čo je nástroj, ktorý vám umožňuje vytvárať a vysielať vlastnú rozhlasovú show.

Spojte sa s vaším tímom a zákazníkmi – bezplatný konferenčný hovor
Chcete usporiadať konferenciu z jedného miesta? Potom bezplatný konferenčný hovor je skvelý nástroj pre vaše podnikanie. S touto bezplatnou službou môžete hostiť individuálnu konverzáciu alebo pozvať skupinu, a to všetko z vašej kancelárie. Aplikácia je k dispozícii na tabletoch i smartfónoch.

analýza

Podporná zákaznícka linka
Rozšírte svoje hodiny podpory. Mnohí z vašich zákazníkov pracujú dlhšie ako v minulosti a musíte tu byť pre nich. Potrebujete prejsť na podporný model 24 hodín denne? Možno nie, ale ak nie, uistite sa, že vaše možnosti podpory mimo pracovných hodín vašej linky podpory sú dostatočné na to, aby vašim zákazníkom poskytli potrebnú pomoc.